קביעת אסטרטגיה שיווקית
אנו יודעים היום שפרסום באפיק אחד בלבד גורם בוודאות לתת-מיצוי של פוטנציאל השיווק, מתקציב הפרסום הקיים. למדנו זאת, לאחר צפייה ומדידה של תוצאות בקמפיינים שיווקיים והיום קמפיין שאינו נתמך במספר פלטפורמות שיווקיות, עדיף ולא ייצא לעולם. יחד עם זאת, בקביעת תקציב הפרסום יש לקחת את כל האפיקים והמטרות של הקמפיין ולשכלל אותם לחלוקה שתטיב עם הלקוח במיצוי מקסימום האפקטיביות של הסכום אותו הוא מעוניין להשקיע בפרסום הדיגיטלי וקביעת האסטרטגיה התקציבית. אנו נלווה כל לקוח בשיקולים ובבחירות הפלטפורמות המתאימות ביותר על פי הצרכים אותם הגדיר הלקוח, בהתאם לתקציב הרצוי נבנה עבורו תמהיל פרסום שעונה על הצרכים שאותם הגדיר ועל ידי כך אנו מאמינים, נגיע לתוצאות מיטביות מכל מסגרת תקציבית