אחת ההתמחויות שלנו כאן ב-BSG היא כתיבת תוכן מותאם לאתרים. במהלך שנות עבודתנו שמנו לב שיש דעות שגויות רבות הנוגעות לתוכן הממלא את דפי האתר – אנשים המקימים אתרים נוטים לעתים לחשוב שניתן לקנות תוכן במחיר נמוך, מבלי להתחשב באיכות, העיקר שדפי האתר לא יהיו ריקים. בעלי אתרים אלו, לצערנו, אינם לוקחים בחשבון שתוכן לא איכותי מקבל ציון נמוך מגוגל, ומונע מהאתר להיות מדורג בדפי החיפוש הראשונים (דף תוצאות 15, מישהו?). בנוסף, אם גולשים מצליחים בדרך נס להגיע בכל זאת אל האתר – רמת התכנים הירודה גורמת להם לצאת ממנו במהרה – בעל עסק שאיננו משקיע באתר שלו – מדוע שישקיע בלקוח?
השורה התחתונה היא שיש להשקיע בבניית הדפים והתוכן של האתר, בדיוק כפי שיש להשקיע בבניית יסודות חזקים ויציבים של בניין. תוכן איכותי הוא הפרמטר הראשון ביצירת אתר הממוקם בין התוצאות הראשונות בגוגל ומניב מכירות ורווחים.
מהו תוכן איכותי?
– תוכן אישי, ייחודי, מותאם ללקוח – לשפה שלו, למסר שלו והכי חשוב – ללקוחות שלו.
– תוכן שכיף לקרוא – בין אם אנחנו כותבים על יעדי נופש מסעירים או פילטרים לבריכות – אנחנו מתמחים במציאת נקודות עניין בכל נושא וכותבים תוכן ייחודי ומקורי שפשוט כיף לקרוא.
– תוכן מותאם ל-SEO – כתיבה המותאמת למנועי החיפוש היא חלק מהותי מכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. משמעות המושג היא התחשבות באלגוריתמים של גוגל, הסורקים ומקטלגים את דפי האתרים ברשת. אנו מתעדכנים כל העת בשינויים באלגוריתמים של גוגל – המשפיעים על סדרי עדיפויות בכתיבת התוכן, ותוך כדי אנו עומדים תמיד בכלל החשוב ביותר של גוגל – יצירת התוכן המעניין והרלוונטי ביותר לגולש.
– תוכן תמציתי – בימינו, כאשר זמן הריכוז הממוצע של בני אדם עומד על 6-8 שניות, יש צורך לתפוס את הגולש מהר, ופחות הוא לגמרי יותר. לכן אנחנו מתמחים בהעברת המסרים החשובים ביותר באופן פשוט ותמציתי.
– תוכן מכוון מטרה – לכל אתר יש מטרה – למכור שירות, מוצר, לגרום ללקוחות להאריך את משך שהייתם באתר ועוד. תוכן איכותי באתרים הוא כזה המניע את הגולשים בעדינות ובנחישות לעבר השלמת המטרות הרצויות.
לסיכום, אם אתם בעלים של אתר קיים ומעוניינים להתחיל לקדם אותו בגוגל, או לקראת הקמת אתר חדש – צרו עמנו קשר ואנו נדע להתאים עבורכם את חליפת התוכן האידאלית לצורכיכם.